De muis, van de laptop doet het niet meer??

zoineens doet mijn laptop muis het niet meer,heel vervelend wand ik heb nog maar 1 goede usb poort.
de andere doen het al een poosje niet meer.
computer nu maar wegbrengen naar de computer dokter?
of kan ik dit zelf?

Hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Op sommige toetstenborden zit een Fn-key. Hierbij kan je je muis op de computer uitschakelen. Misschien zit die ook op jouw toetsenbord en heb je hem per ongelijk ingedrukt. Ik heb dit ook wel eens gehad.

Toegevoegd na 8 minuten:
Bij mij is het trouwens: Fn en f5 tegelijk intoetsten.
(Fn staat bij mij, li-onder)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer is systeem herstel.
Je gaat naar bureau accessoires en dan systeem herstel. Dan spreekt het voor zich

Andere antwoorden (4)

Ik neem aan dat je geen draadloze muis hebt want dan zou je misschien de batterijen kunnen/moeten vervangen.
Je kan ook nog proberen om de muis schoon te maken, zit er een balletje in? Misschien is die vuil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je het touchpad?
Dan moet ie uit elkaar..., ben bang datje dat zelf niet doen kan:-(
Misschien zijn de baterijtjes op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Der in en der uit halen, dan moet ie het bij mij weer doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al geprobeerd of een ander muis wel werkt? Is dit het geval, dan weet je zeker dat het aan je muis ligt.