CD disk op USB verwijderen. Ik heb een USB stick daar staat een cd rom station op en deze start automatische powerpoint. hoe kan ik deze verwijderen?

Toegevoegd na 44 minuten:
Ik wil het CD station verwijderen. De autorun zit in het CD station. De data op het gedeelte USB opslag start niet op.

Toegevoegd na 1 uur:
Hierbij afbeeldingen
http://nl.tinypic.com/r/16s6d0/7
http://nl.tinypic.com/r/htvaiq/7

De USB is inderdaad ingedeeld waarvan bij een partitie als CD station is aangemerkt.

Toegevoegd na 6 uur:
haha, ik ben zelf ICT'er maar mijn mogelijke oplossingen waren op.
De usb is vanuit een bedrijf verspreid met een jaaroverzicht erop.
Dat hoef ik niet wil alleen die USB gebruiken, zonder dat CD station.

Het is echt de USB stick.

Toegevoegd na 4 dagen:
Helaas geen model of vendor gevonden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
3.1K

Antwoorden (2)

Verwijder de autorun.inf bestand in de root directory.
Dan zal er niets meer automatisch opstarten.

Toegevoegd na 20 minuten:
Op een USB-stick kan geen CD-station staan. Wat er misschien aan de hand is dat die USB-stick is ingedeeld in meerdere partities.
Dan zou je in het apparatenbeheer van Windows naar je HDD management moeten gaan om daar die partitie indeling weg te halen.

Als dit ook niet is wat je bedoeld, dan moet je maar een schermafdruk plaatsen om je verhaal duidelijk te maken.

Toegevoegd na 1 uur:
Duidelijke en goede screenshots. Je bent toch iemand met kennis.
Komen de CD-ROM en die verwijderbare HDD echt alleen als je de USB erin doet?
Het is niet toevallig dat je nog een CD-ROM in de CD-drive heb zitten.

Welke USB stick heb je. Want ik ben bang dat dit toch via de fabrikant moet en je zelf niets kunt doen binnen Windows.
Misschien dat de fabrikant een speciale tool heeft om die stick te herformateren en partitioneren.

Misschien staat die tool wel op de stick?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij onderstaande link staat een uitleg hoe je de cdfs partitie kunt verwijderen:

http://cworld.wikidot.com/adm:how-to-remove-cdfs-partition-from-usb-thumb-drive

En een andere oplossing hier:

http://www.talino.org/blog/u3_and_osx/
rose