Ja, want je kunt met Ideal betalen, en die garanderen je geld terug als er niet geleverd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben een Webshop Keurmerk, en als je dat controleert op de site van Webshop Keurmerk, dan blijkt dat ook te kloppen. Ook staan alle contactgegevens op de site, met bezoekadres. En op het Tros Radar Forum zijn geen klachten te vinden.

Natuurlijk zegt dit niet alles, maar wel iets over de betrouwbaarheid. Hieronder een link naar het keurmerk, waar je alles kunt lezen waar een webshop winkel aan moet voldoen, om dat keurmerk te mogen gebruiken.
(o.a. niet goed geld terug, en afkoelingsperiode)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het wel.
Je kan een bij Bombersonline.com gekocht product zelfs ruilen mits onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van alle originele labels.