Hoe maak je foto's minder zwaar om te verzenden per mail? Ik werk met een Apple.

Toegevoegd na 27 minuten:
De foto's zijn bestemd voor plaatsing op een advertentie site.
Om die reden moeten ze niet zo zwaar zijn om te uploaden. Hoe pak ik dat eenvoudig aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik onder windows hier Picasa voor. Is dat er eigenlijk al voor een Apple?

Antwoorden (3)

Met het gratios pakket rezise pictures welke ook een email link heeft:

http://www.apple.com/downloads/macosx/automator/resizepicturessuite.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
comprimeer het, maak er een ZIP. file van. ( ik weet alleen niet of dat ook onder apple werkt )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook met Wetransfer werken. dat is veel makkelijker, als je de gratis versie gebruikt kun je per keer max. 2Gb versturen.
je upload je foto's, en verstuurd ze daarna naar de betreffende personen. (en je krijgt als je wilt een mail als de foto's zijn gedownload)

https://www.wetransfer.com/