Bestaat er een website die mensen kan achterhalen?

Ik bedoel, bestaat er een website, waar mensen, wij, jullie, een persoon kunnen achterhalen, wie hij/zij is, waar hij/zij vandaan komt, leeftijd, geboortedatum, voornaam, achternaam, etc.

Net zoals je met 'fakers' hebt zeg maar..
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg.

Ook heb ik geen idee waar ik dit moet plaatsen..

Toegevoegd na 1 minuut:
o en de namen van zijn/haar ouders.

Toegevoegd na 2 dagen:
t gaat om een jongetje van een jaar of 5 a 6 jaar, een bekende van mij beweerd dat t zijn zoontje is, maar dat kindje staat er 'te' perfect op zeg maar..

Hij ziet zijn kleine ook niet meer, vandaar dat het wat vraagtekens oproept, maar ik ga zoeken.
Dank jullie wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om zoiets te kunnen doen moet je om te beginnen toch wel wat informatie over die persoon hebben...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een naam hebt, dan kan je bv op www.pipl.com (dat antwoord is al gegeven) invoeren en dan zoekt die machine alles van of met die naam op. Kan dus ook zijn dat er andere mensen met dezelfde naam ook in de lijst voorkomen. Het zelfde principe is met www.wieowie.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mezelf ingevoerd. Ik vind de resultaten bar tegen vallen.
Als ik gewoon mijn naam google vind ik meer.

Antwoorden (4)

Je kunt het proberen op de site van "wieowie"'.
Daar kun je veel gegevens terug vinden, maar vaak moeten ze dan wel met iets van gegevens op internet staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Dat soort websites bestaan niet van een voldoende omvang om er wat nuttig mee te kunnen. De gegevens die je zoekt zijn overigens ook het soort gegevens dat mensen die iets willen met andermans identiteit graag willen hebben, dus zijn er weinig mensen die hun gegevens hiervoor vrij zouden willen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bevolkingsregister (GBA) staat NIET op internet.
Je mag ook niet zomaar alles opvragen uit het GBA.
Echter, met google kun je, als je een naam weet , soms best wel wat achterhalen. Net als via sites als facebook, hyves, linkedin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op www.pipl.com kan je redelijk goed mensen vinden op internet. Niet in detail waar je naar vraagt, maar als die persoon een beetje actief op internet is,kan je aardig wat vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mezelf ingevoerd. Ik vind de resultaten bar tegen vallen.
Als ik gewoon mijn naam google vind ik meer.