ik wil graag mijn E-mail wijzigen

ik vind mijn E-mail niet mooi meer kan ik zonder problemen een andere E-mail nemen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb van mijn provider de mogelijkheid gekregen om meerdere e-mailadressen aan te maken.
Kijk een op de website van je provider welke mogelijkheden je hebt.
Ik zit bij online, deze heeft het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan als het niet het email is wat je via je provider krijgt
13 jaar geleden
Het handigst is om een e-mailadres te nemen dat losstaat van je provider, dus geen @ziggo, @tele2 of iets dergelijks, maar bijvoorbeeld bij Gmail. Het voordeel is, dat als je ooit naar een andere internetprovider gaat, je je e-mailadres gewoon kunt houden.

Je moet er wel rekening mee houden dat je je nieuwe adres aan je contactpersonen doorgeeft, en dat je dat ook moet doorgeven bij sites waar je met je e-mailadres geregistreerd bent (Goeievraag bijvoorbeeld).
bamibal
13 jaar geleden
Beste,

Indien je graag je e-mail account zou willen wijzigen, dat kan ! er zijn voldoende e-mailprogrammas voor handen (even googlen maar), zelf gebruik ik gmail (een produkt van google), en bij mijn eigen provider (Telenet.be)
Als alternatief kan je ook gebruik maken van IncrediMail
Dit is een zeer interessant programma, beslist een bezoekje waard (zie de bijgevoegde link)

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja incredit mail kan je zou downloaden en is een leuke e-mail