Hoe kan ik mijn favorieten terugvinden bij Google chrome?

Ik kan ze wel bookmarken maar waar zijn ze gebleven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
344.3K

Het beste antwoord

Rechts bovenin heb je een moersleuteltje, klik daarop, dan naar "Bladwijzerbeheer".. Daar staan je favorieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een nieuw tabblad opent, dan zie je ze daar bovenaan staan, als je dus op dat sterretje hebt geklikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je schuin rechts onder het sterretje waarmee je bookmarkt niet een icoontje staan met de tekst Andere bladwijzers.
Daar staan de bookmarks bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij staan de favorieten links bovenaan de pagina. Geimporteerd uit internet staat er. Dus als je met het sterretje een site opslaat staat hij bij geimporteerd uit internet.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Rechts bovenin zie je een sterretje, als je daar op klikt dan moet je een naam invullen en waar je het wilt zien (bijv. bladwijzerbalk). Als je klaar bent druk dan op gereed. ( Dit is bij google, ik weet niet hoe dat bij andere browsers gaat)