Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat betekent deze foutmelding?

Op de site van keizerkarelpodia.nl kan ik niet verder klikken (bv. naar 'mijn kkp'). Dan verschijnt deze foutmelding: Host 'trianon.nijmegen.internl.net' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts'
Kan iemand mij in 'Jip en Janneketaal' uitleggen wat dit betekent en hoe ik het kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
728

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De MySQL server (voor de database van die website (waarin gegevens opgeslagen worden)) ontvangt teveel verzoeken. Dit zou kunnen komen door teveel bezoekers op die website.

Hoe je het zou kunnen verhelpen, is de variabele "max_connect_errors" verhogen (zie bron). Maar als jij niet de eigenaar van die website bent, dan kun je weinig doen. Het is geen probleem bij jou alleen. Ik krijg die foutmelding ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was blij te horen dat het niet aan mijn computer lag dat ik niet kon inloggen

Andere antwoorden (2)

In Jip en Janneketaal: de techneuten van Keizer Karel Podia (danwel Trianon) doen hun werk niet goed. Het enige dat jij kunt doen is boos opbellen en ze een verbale trap onder hun kont geven.

Maar je kunt natuurlijk ook even bij de Stadsschouwburg langs om kaartjes te bestellen. Of: bellen. Ik weet niet hoe, maar in sommige gevallen kunnen ze de kaartjes ook per post toezenden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk leest men bij KKP ook GoeieVraag, want inmiddels kan ik wel weer doorklikken naar "Mijn KKP".

Of waarschijnlijk heeft iemand daar een berichtje heen gestuurd met de melding dat deze website niet meer goed functioneerde en heeft vervolgens iemand het probleem opgelost.

Daarom kun je in het vervolg misschien beter eerst de betreffende website mailen dan de vraag op GV te plaatsen. Of je doet beide: website mailen + hier een vraag stellen. Dan weet je snel genoeg of het aan jouw computer ligt of aan de betreffende website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding