Hoe werkt twitter precies met de tweets?

Als ik een nieuwe tweet maakt, en daarin begin ik met een @. Maar diegene die volgt mij niet, ziet hij dan mij tweet?

Ik zie dat bericht niet terug bij zijn tweet lijst. Maar wel in mijn eigen tweet lijst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De persoon aan wie de tweet gericht is, krijgt dit in een overzicht van alle tweets die 'gementioned' zijn te zien:

Anyone Tweet that is a reply to you will show up in your @Mentions tab on your homepage.