Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je met internetbankieren geld overmaken naar een Paypal-account?

Sorry als het een domme vraag is, want ik heb nog nooit van internetbankieren gebruik gemaakt.

Omdat het toch wel makkelijk is en PayPal veel voordelen heeft, vraag ik me af of ik direct geld naar mijn Paypal-account kan overmaken. En zo ja, hoe?

Ik heb trouwens een Rabo Europas, geen idee of ik daarmee uberhaupt kan internetbankieren (heb het ding sowieso amper gebruikt, ik ben 17 en heb tot nogtoe alleen ermee gepind)

Naja sorry voor de domme vragen in ieder geval ^^

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, dat kan. Gewoon overmaken naar je PayPal-rekening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan en duurt ±een paar dagen (de laatste keer dat ik het deed). Je krijgt bij Paypal een nummer, die moet je op je overschrijving invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ok, het is dus niet zo dat als ik geld stort op me PP-account, het dan meteen erop staat?
Ik weet iig zeker dat je met je Rabo pas kunt internet bankieren, je hebt daarvoor wel de 'rabo-reader' voor nodig. deze kun je bestellen bij de rabo bank

Als je een rabo reader hebt, druk je op Bron 1.

Wil je er 1 bestellen druk je op Bron 2

Bij bron 3 kun je je een paypal rekening openen (gratis)

Even een hint, Geef uiteraard nooit prive gegevens door!

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding