hoe kan ik bankafschriften downloaden?

als ik de knop downloaden indruk krijg ik de melding dat explorer het downloaden blokkeert..
Sinds een half jaar krijg ik geen papieren afschriften meer van de bank..handig

Toegevoegd na 6 minuten:
Heb firefox geprobeerd maar maakt geen verschil.
Site is goed beveiligd uiteraard (slotje in beeld)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
Welke bank zit je bij?
Kun je niet instellen dat IE het van die site wel toestaat?
Heb je het al eens via een andere browser geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rabobank denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ING
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb firefox geprobeerd maar werkt ook niet

Het beste antwoord

Van Firefox krijg ik in zulke gevallen altijd de vraag of ik het tijdelijk wil toestaan, of het voor die website altijd mag, of dat ik het wil blokkeren. Blijkbaar heb jij in je instellingen staan dat alles standaard geblokkeerd moet worden. Nou weet ik technisch niet zoveel ervan, dus misschien gebruik ik verkeerde termen. Maar ik denk dat hem dan gaat om het accepteren van cookies. Het staat onder Extra en dan bij Privacy. Daar moet je dan een uitzondering maken voor de website van de bank. Hopelijk lukt het zo, succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Tussen Extra en Privacy zit eerst nog Opties
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles gelukt,bedankt!
Overigens stond de printer ook nog verkeerd ingesteld...
offline..hoe dat nou weer kwam, geen idee..

Andere antwoorden (1)

Als je vista of windows7 gebruikt met bijvoorbeeld het knipprogramma wat standaard in dee programma's zit, of even je explorderbveiliging lager zetten. Dat moet ook werken.