bestaat er een site waar ik gratis een uitnodiging kan maken en ook uit kan printen voor een verjaardag van een volwassene

Ik moet een uitnodiging maken en uitprinten voor iemand die 80 jaar wordt. Ze wil daar verschillende mensen voor uitnodigen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.8K

Het beste antwoord

indien je over microsoft office beschikt
ga naar microsoft office Publischer
klik op publicaties om af te drukken
klik op verjaardagen
maak op en print
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn alleen sites die je online uitnodigingen laten maken en deze vervolgens voor je printen tegen een x bedrag. Vistaprint.nl is daar een mooi voorbeeld van. Als je geen geld wilt betalen zou ik als ik jou was wat expirimenteren met word. Hier zijn zat sjablonen in te voeren die standaard zijn meegeleverd. Eventueel kun je er een foto bij doen. Verander je opmaak wat(lettertype, lettergrootte en eventueel kleur) en je hebt al snel een leuke uitnodiging. Het is natuurlijk niet zo professioneel als bij een betaalde site, maar een goed alternatief als je geen geld wilt betalen. Echt andere mogelijkheden zijn er niet. Mocht het je met word niet lukken dan kun je altijd proberen iemand te zoeken die je kan helpen met Word. Misschien kan deze persoon het zelfs voor je doen of samen met jou doen.