Kpn experia box

Weet iemand Hoe ik mijn kpn experia box aan het praten krijg ik heb alles gecontroleerd alles zit op zijn plek heb de stopcontact ook gecontroleerd daar licht het ook niet aan maar hij gaat maar niet aan er brand maar geen lichtje weet iemand raad:(???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan het praten???XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Figuurlijk bedoelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan de praat heet het dan :)

Antwoorden (5)

Gauw teruggeven, ik heb er alleen maar problemen mee...!
En als teruggeven niet meer gaat, stekker eruit en 2 minuten later weer erin en de tijd geven om op te starten. Heb je glasvezel? Dan heb je ook een wit kastje erbij, ook daar even de stekker van los halen. Anders KPN bellen :-)
Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga even naar hun Helpdesk, dan kom je er wel uit.
Wij hebben hem ook en het bevalt prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu heb ik hem wel aan het praten gekregen mr nu komt er een venster met fout12 geen ip adres blabla weet jij Dr meer Van?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even op deze site, http://www.computerhandleiding.nl/netwerk/experiabox-instellen.html
Als er helemaal geen lichtjes branden betekent het dat de Experia Box geen stroomtoevoer krijgt. Dus of de kabel die je gebruikt zit er niet goed in/ functioneert niet goed of de Experia Box is defect. Ik zou even contact opnemen met de helpdesk zij kunnen daar controleren of de Experia Box defect is of niet en kunnen zo nodig een nieuwe opsturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook problemen mee gehad er stond bij hun een poort niet open ...kan je dus wachten tot je een ons weegt. Dit weggeflikkerd en met spoed overgestapt naar online. betere service....minder kosten ....en geen koppijn meer!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had ook een Experia Box van KPN. Ik ben blij dat ik nu bij UPC zit. Maar met die Experia Box. Dat ding is gewoon knudde. Als hij het niet doet moet je er direct achteraan gaan want anders zeggen ze dat jij hem hebt gemolt...