Hoeveel filmpjes staan er op YouTube?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
8.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar tellen ;)

Antwoorden (2)

Hoeveel filmpjes er op youtube staan is niet openbaar inzichtelijk.

In 2010 is echter een Youtube fact sheet uitgebracht waarop wel is vermeld dat er per minuut 24 uur aan nieuwe video's wordt geupload, wat nu wel weer gestegen zal zijn. En er worden 2 miljard filmpjes per dag bekeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas voor je. Maar dit aantal is niet openbaar toegankelijk.