Worden je msn gesprekken opgeslagen bij Windows Live?

Naast dat je zelf een gespreksgeschiedenis kunt bijhouden, worden je gesprekken ook behouden op de servers van Live (als daarvan sprake is?)?

En zo ja, zouden ze ook nog alle gesprekken hebben van juni 2010?

(Het lijkt me dat ze anders wel erg veel gesprekken per dag opgeslagen krijgen, maar ik ben benieuwd...)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

MSN wordt dagelijkt door duizende mensen gebruikt over heel de wereld. de computers van NASA zouden het opslaan van alle chatlogs nog geen dag kunnen volhouden. het vraagt eenmaal teveel geheugen. i kweet niet of MSN dit heeft, maar ik weet wel dat SKYPE jou eigen chatlogs bijhoudt, en opslaat ergens in AppData.

en over die 'hackers' :

een hacker kan geen data tevoorschijn toveren die er niet is, of hij moet het uit zijn duim zuigen.
het is wel mogelijk dat de 'hacker' je een tijdje bijhoudt ( welke toetsen je indrukt, welke sites je zit) en zo dus jou chatlogs kan bijhouden. zo worden ook vaak accounts gestolen, of het nou MSN is of iets anders dat NIET via browser wordt geopent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat gebeurt. Er zijn hackers die alles wat jij ooit op msn hebt gezegt terug kunnen halen. Ik hack zelf niet.
Ik weet ook niet of jou vraag mogelijk is, dat ze voor jou terughalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is niet zo.