Wat is een succesvolle manier om leads te genereren voor een verzekeringsproduct in de zakelijke markt van zzp'ers/ 0-5p?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Dit wordt lastig. Uw doelgroep zit niet op u te wachten. Indien ze behoefte hebben aan uw product dan zullen ze dit zelf liever uitzoeken. Ik zou zeggen, schrijf een goed script, pak een Gouden Gids en begin te bellen van A tot Z. Ik weet alleen niet of dit nog mag. Dit is geen fijn werk en u zult weinig resultaat hiervan hebben. Een beter methode kan ik me niet bedenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien affiliate marketing?
Meld je aan bij grote affiliate markteers zoals M4N, Daisycon, Tradedoubler, etc. Wellicht dat je daar verder mee komt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je al werkt met een affiliatie programma. Je kunt een website opzoeken waar bijvoorbeeld veel over verzekeringen te zien valt, misschien is daar een advertentieplek?