Waarom doet het WiFi netwerk thuis niet op mijn iPhone?

Het wifi netwerk doet het nooit op mn telefoon als ik thuis ben. Ik wil dit graag wel zodat ik mn 3G dataverbruik verminder. Ik voer het wachtwoord in en alles in in orde. (wifi symbool is geheel gekleurd), maar dan nog heb ik geen bereik. Pagina's laden niet, dus ik kan er niks mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heb jij REG knopje op je router? Mijn router heeft REG knopje (registratie) ik had ook zo probleem daarna moest ik REG knopje drukken anders modem accepteert mijn iPhone niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt ;)

Andere antwoorden (5)

Zet je 3G netwerk eens uit!
En alle instellingen van je provider controleren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook Al geprobeerd, maar werkt ook niet. Ik heb er soms 2 weken last van en dan plotseling doet alles t weer. Maar dus te vaak sta ik met 'lege handen'
Misschien even resetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een wachtwoord op je wifi hebt moet die invullen op je iPhone. Denk bij het invullen goed om hoofdletters. Daar was ik ook eerst vergeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja heb ik gedaan (staat ook in de beschrijving). Ik doe het helemaal goed en de telefoon geeft ook wel aan dat er verbinding is, dus daar ligt 't niet aan.
Wat voor router heb je? Staat er een Mac filter aan op je router?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je router alleen uitzend op het n netwerk. De oudere iPhones kunnen hier niet mee overweg. Kijk of je het modem zo ik kan stellen dat het ook over g uitzend.