Hoe kan je het onthouden van een wachtwoord door internet explorer weer annuleren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Het beste antwoord

Hier (Internet Explorer 8) gaat het zo: klik op het menu extra (rechtsboven) en kies dan voor de onderste knop 'internet opties'.

Midden op het schermpje dat dan verschijnt klik je onder browsegeschiedenis op 'verwijderen'. Er komt dan weer een schermpje en daar kun je kiezen wat je wil verwijderen. Als je hier 'wachtwoorden' aanvinkt en dan klikt op 'verwijderen' dan zijn je opgeslagen wachtwoorden weer weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij instellingen de "cookies" verwijderen helpt daarvoor geloof ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar het menu Extra en kies daar de laatste optie Internet Opties.
Kies daar het tabblad Inhoud
Het onderste gedeelte van dat scherm "Persoonlijke Informatie" bevat een knop AutoAanvullen, klik op deze knop.
Het scherm "AutoAanvullen Instellingen" opent zich.
Haal het vinkje weg bij de opties "Gebruikersnaam en paswoorden op formulieren" en "Vragen alvorens wachwoord op te slaan".
Klik daarna ook op de knopjes "Clear Forms" en "Clear passwords"

Klik op OK en in het volgende scherm ook op OK.

Vanaf nu wordt elke keer wordt je wachtwoord niet meer opgeslagen en wordt je ook niet meer lastig gevallen met de vraag of je je wachtwoord wilt opslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb bij Internetopties geen tabblad "inhoud"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de engelse versie hebt, probeer het dan eens met "Content" (sorry, omdat ik hier de engelse versie heb gooi ik de engelse en NL termen nog wel eens door elkaar).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4e tabblad van links.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt misschien ook aan welke versie van IE hannesslooba heeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou kunnen.
Open Internet Explorer. Druk eenmaal alt in en u zult boven in de balk een extra menu tevoorschijn zien komen. Druk op Extra en dan Internet Opties.

Op de TAB Algemeen ziet u "BrowserGeschiedenis" en daaronder uitgelegd wat dit inhoudt. Klik op "Verwijderen" en ze zijn verandert. Herstart hierna wel even uw Internet Explorer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in IE boven rechts naar vraagteken,klik daar op help en vul daarin "wachtwoorden" u krijgt daarop volgend een venster met de te volgen procedure
fremar