Hoi allemaal, Gebruik Windows Live Mail Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om een afzender te blokkeren ? m.vr.gr. ben

Krijg steeds, automatische, mails binnen. Moet ze nu handmatig geheel verwijderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Login op hotmail.com.
Ga dan naar je postvak IN.
Klik rechts boven op Opties, en dan op Meer opties...
Klik nu onder het hoofdstuk Hotmail aanpassen op 'Regels voor het sorteren van nieuwe berichten.

Klik nu op Nieuw.
Vul nu achter "De afzender" "is" het email adres van je 'spammer' in, en klik eronder op deze berichten verwijderen.

Klik nu op Opslaan en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blokkeren van een afzender doe je door te kiezen voor Opties rechtsboven en vervolgens Meer opties. Dan ga je naar Email en je kiest voor Ongewenste e-mail voorkomen. Dan klik je op Veilige en geblokkeerde afzenders, en dan op Geblokkeerde afzenders. Het e-mailadres of domein wat je daar dan invult en aan de lijst toevoegt wordt geblokkeerd en berichten die daar vandaan komen worden automatisch verwijderd.
Amadea