Waarom kan ik geen filmpjes kijken op mijn mobiel?

Ik bedoel, via m'n wifi verbinding kan ik alles bekijken op mijn mobiel maar via het internet van Vodafone zelf worden er geen filmpjes geopend. Ik heb 1gb per maand dus dat moet genoeg zijn..

Toegevoegd na 4 uur:
De instelling Data roaming kan ik niet vinden op mijn Samsung Jet. Maar volgens mij kan het ook niet aan de instellingen liggen; als ik internet opent met wifi, heb ik nl. toegang tot bv youtube..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat u bedoelt filmpjes op YouTube bijvoorbeeld, dit zou echter wel moeten kunnen. Wellicht moet u iets langer wachten. Wellicht staat uw data roaming uit. Dataroaming zorgt ervoor dat u streams kunt bekijken. Het slaat tijdelijk data op uw mobiel op. Soort bufferen. Als u mij verteld wat voor telefoon u heeft kan ik u wellicht verder helpen.

1gb per maand is erg weinig. Een filmpje op youtube bestaat al snel uit 50MB, dit houdt in dat na het bekijken van 20 filmpjes heeft u 1GB bereikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is inderdaad bij vrij veel providers het geval. Je zult inderdaad "data roaming" moeten afvinken als zijnde,dat U daar gebruik van wilt maken. Er zit echter wél één "maar" een vast met de volgende konsekwentie. U zult op deze wijze al vrij snel over de datalimiet heen zijn ,wat de provider geen enkel probleem vindt,zolang hun klant er maar voor betaalt. ( die vraag wordt trouwens tegenwoordig ook vaak gesteld ,in het Engels,maar tóch )

Uit deze vraag komt helaas niet duidelijk naar voren of het niet lukt op Internet of gewoon een gedownload filmpje ,die op de mobiel staat.

Groet:Zoekertje