Internet mobiel

Hey mijn vriende hebben een vraag hij heeft een iPhone maar wil weten of zijn vader alle internet sites kan zien waar hij op zat zonder wifi
En zonder dat hij zijn iPhone heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Nee, als de vader de Iphone niet in handen heft kan hij niet zien welke sites zijn bezocht ZONDER wifi.
De sites met WIFI is een ander verhaal.
Meestal kun je dat niet zien, maar sommige routers, firewalls, proxy servers houden bij welke IP adressen zijn bezocht. Maar dat is niet waarschijnlijk, dat die vader dat zo heeft opgezet.