Hoe verwijder je een Tweet uit je Timeline op Twitter?

Je hebt een timeline waar alle nieuwe berichten in tevoorschijn komen, maar hoe verwijder je de tweets die je al hebt gelezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dit is niet mogelijk, alleen door te unfollowen helaas :(

je kan wel een list maken met iedereen behalve de nieuwsmensen, zodat je er geen last van hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe hoef je deze Tweets niet te verwijderen. Als je het hebt over de website hoef je ze alleen te lezen. Twitter zorgt er zelf voor dat de oude berichten verwijderd worden.

Ook op de mobiele applicaties zorgt de betreffende instantie ervoor (bijvoorbeeld Tweetdeck enz.) dat de oudste berichten automatisch verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of er nog een andere twitter is.. zoniet dan kan ik helemaal niets uit dit antwoord halen..? Tweets in je timeline worden niet automatisch verwijderd door de website zodra je ze hebt gelezen.. misschien dat oude tweets na een maand oid worden verwijderd, maar er is geen automatische service die tweets zomaar kan verwijderen als je ze hebt gelezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tweets in je timeline op de website (twitter.com) worden automatisch verwijderd nadat ze een bepaalde periode hebben 'overleefd'. Na deze periode (bijvoorbeeld een maand), worden ze verwijderd van de site. Er is maar één Twitter, maar er zijn meerdere mobiele applicaties die het mogelijk maken om je Tweets vanaf je mobiele telefoon te lezen, ook in de vorm van een timeline. Denk aan Tweetdeck, Twidroid, Tweetcaster enz. Mijn antwoord klopt dus gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar de vraag is of je iets zodra je hem hebt gelezen uit je timeline kan verwijderen, en het antwoord dat jij hebt gegeven heeft hier wel deels mee te maken, maar is niet relevant voor deze vraag.