waarom kan ik bij youtube geen filmpjes meer kijken

Ik heb alles geprobeert ik wil graag niks downloaden want anders gaat me PC niet meer werken

Toegevoegd na 4 minuten:
owja ik gebruik google chomer op me pc en geen internet exsport of zo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Waarom zou je pc niet meer werken als je iets download?
capthavoc
13 jaar geleden
ben ik ook wel benieuwd naar

Het beste antwoord

Neen, kheb dat ook gehad. Je moet via opties je cookies en cache en geschiedenis eens wissen en chrome opnieuw opstarten .

Gelieve iets te laten weten indien het lukt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje wel echt een goeie ik kan nu wel filmpjes zien dankje wel? :P

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je geen of niet de juiste of nieuwste versie van Adobe Flash Player. Deze is hier te downloaden:
http://www.adobe.com/nl/products/flashplayer/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen problemen met je internet provider? Deze kan youtube filmpjes blokkeren omdat er misschien een filter in actie is die deze site niet helemaal blokeert maar het bufferen en afspelen van de filmpjes blokkeert.