Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uitzending gemist werkt niet.

Ik wil een filmpje terugkijken op uitzending gemist.nl, maar als ik het kijk en de reclame is voorbij, komt er zo'n Windows Media Player in beeld (wat dus hoort), alleen komt er dan in die player linksonder in beeld 'Gereed' te staan. Als ik op het startpijltje druk, gebeurt er vervolgens niet.

Dit is nadat ik een plug-in had geïnstalleerd, wat te voorschijn kwam toen ik het opende.

Ik doe dit trouwens via Firefox.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
890

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

UItzending gemist is vernieuwd daardoor heb ik ook problemen. Ik los het op door via de oude site te kijken of door naar de website van het betreffende programma te gaan (als die er is)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij werkt het prima, ook bij Firefox.
Je kunt het beste even kijken of er updates zijn voor de plug-ins. Misschien heb je niet de meest recente versie.

Hier vind je een stappenplan om uit te vinden waar de fout zit:
http://support.mozilla.com/nl/kb/Problemen%20met%20plug-ins%20oplossen

Zo nodig kun je de plug-in opnieuw installeren door in het browservenster about:config te typen en vervolgens de stappen uit te voeren die beschreven zijn onder Handmatig een plug-in de-installeren.
(Lees meer...)
Pieter2011
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding