itunes kaart online kopen?

hallo,
ik wil een iTunes kaart kopen van €15,- maar graag zou ik het online met Ideal doen, op de Apple site moet je met creditcard betalen en die heb ik niet en ik heb ook een site gezien met bijkomende kosten maar nu zag ik op dixons.nl dat ze er voor €15,- euro zijn maar komen hier nog andere kosten bij en krijg je meteen de code of word de kaart echt opgestuurd?
alvast bedankt voor het antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb het ook wel eens gedaan via een of andere site, volgens mij was het niet dixons, ik ben even de naam kwijt. Ik moest 2 euro bijbetalen en het kon ook via ideal. Ik twijfelde eerst ook wel, maar ik heb het toen toch gedaan. Je kreeg na de betaling een plaatje met daarop de code en dat werkte gewoon prima. Volgens mij kreeg je de code zelfs nog per e-mail. Wat mij betreft is het een volgende keer waard :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
itunescode.nl is niet meer, is http://www.startselect.com/itunes geworden :)

Andere antwoorden (1)

Kijk eens bij mijn bronnen, heb daar regelmatig een card besteld. Betaald via iDeal en werkt perfect.

Toegevoegd na 22 minuten:
Bij de link die ik je stuur is het overigens zo dat je direct je card in beeld krijgt én via mail. Je hebt dus binnen 2 minuten je code.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord maar deze site heb ik zelf ook al gezien maar ik wil de bijkomende kosten niet en ik weet niet of dat je die bij dixons wel of niet moet betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat dat kan, ik hoop ook dat Apple snel op Paypal overstapt. Bij de link die ik je stuur is het overigens zo dat je direct je card in beeld krijgt én via mail. Je hebt dus binnen 2 minuten je code.