Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik gebruik bitlord.. liedjes gaan lkkr snel.. Ik haal al mn torrents meestal van piratebay.. die is het betrouwbaarst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nieuwsgroepen!

Heb je altijd een downloadsnelheid van wat je internet aankan.

Mijn internet is 1.2MB/seconde, en ik download ook met 1.2MB/seconde (zie wel verschil tussen mb en mbit)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Torrent software verschilt niet veel van elkaar als het op snelheid aankomt. Je downloadsnelheid is afhankelijk van het aantal seeders en leechers die actief zijn met dezelfde torrent.

Om de snelheid optimaal te benutten zou je het aantal connecties per torrent kunnen verhogen. Het belangrijkste is de poort die het programma gebruikt open te zetten in de router. Met windows zie je volgens mij een groene smiley voor de torrent als de poorten open staan, bij een MAC zie je rechts onderin bij Utorrent een groen lampje.

Zoals hierboven al is aangegeven zijn nieuwsgroepen sneller dan torrents.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Transmission (wel voor Ubuntu, weet niet of het ook voor Windows werkt) Anders misschien eMule.
En natuurlijk hangt het af van de Internetsnelheid en kabelkwaliteit die er in jouw regio is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding