Problemen google chrome??

Ik heb al een aantal dagen een probleem met google chrome. Telkens als ik inlog op bijvoorbeeld goeievraag.nl of facebook wordt ik er vaak meteen weer uitgegooid. Dat gebeurt meteen nadat ik op een bericht of een vraag heb geklikt. Dit probleem heb ik niet bij hotmail en gmail. Wat kan ik er aan doen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb inmiddels google chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Alles doe het weer:D Bedankt voor jullie hulp!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb geen Chrome op mijn pc, maar vond de volgende oplossing. Hopelijk werkt het...

Je klik rechts bovenaan op Instellingen (de zwarte tang);
Dan klik je op optie, vervolgens op geavanceerd optie;
Klik op instelling voor inhoud;
Klik op uitzondering;
Klik op toevoegen;
Typ het adres in van de website die je wilt toevoegen (b.v. Facebook);
Dan OK.
en doe hetzelfde voor www.goeievraag.nl

Ben benieuwd of dit het probleem oplost!
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas werkt niet. Blij toch deels wel aangemeld. Soms gaat het goed en zo ineens staat er weer dat ik moet inloggen.. Als ik weer verder klik kan ik zo ineens weer zijn aangemeld..
Pieter2011
12 jaar geleden
Jammer dat het niet is gelukt! Vreemd ook dat je er tijdens het browsen uitgegooid wordt. Sorry, ik heb niks beters...

Andere antwoorden (1)

Heb je toevallig ook uitbreidingen (extensies) in Google Chrome geïnstalleerd die bijvoorbeeld cookies tegenhouden of verwijderen ?

Of andere beveiligingssoftware die iets te overijverig met cookies omgaat ?