wie weet waar ik een extra e-mail adres kan aanmaken

ik heb gmail en wil graag er og een bij , maar ik heb een draadloos internet stick , waar ik er geen kan aan maken , en dus geen provider heb

Toegevoegd na 53 seconden:
( nog )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Er zijn verschillende mogelijkheden: www.mail.com
www.hotmail.com
www.gmail.com (wel eerst uitloggen met je huidige account)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste antwoord

Andere antwoorden (4)

Ga naar gmail.com, log uit van je huidige account en je kunt zo weer een nieuw email adres aanvragen. Zoveel als je zelf wilt. Of via bijvoorbeeld hotmail.com, is allebei gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niks moeilijks aan
Ja kan ook naar www.hotmail.com gaan en daar een nieuw e-mailadres aanmaken, het heel gemakkelijk en gratis (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hotmail of gmail al geprobeerd?? Volgens mij kan yahoo zelfs ook nog ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de volgende website kunt U geheel gratis en zónder registratie een pop3 account maken,zodat van elke pc zonder probleem al Uw mail online gelezen kan worden ,verstuurd kan worden. Gewoon ideaal ! Stukken meer privacy dan Gmail en/of Live Mail !

http://mail2web.com/webmail/

Groet:Zoekertje