Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een krabbel stuur op hyves, kan ik dan ook de lettergrootte veranderen?

Ik zie wel eens mensen die verschillende lettergroottes in hun krabbel gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
889

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, je kunt WEL de lettergrootte veranderen.

Tussen [gadget] [/gadget] tags kun je HTML-code gebruiken. Even Googelen op HTML font tag zou moeten werken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een voorbeeldje:

[gadget]Dit is grote tekst![/gadget]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee naar mijn weten niet maar misschien kunnen alleen goldmembers aangezien je het soms ziet..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het in HOOFDLETTERS typen dan verandert het ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee goldmembers kunnen dat ook niet (ben het een maand geweest). Maar volgens mij doen ze die letters groter maken door de letters dikker of dunner te maken (bold).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet kun je alleen in je eigen profiel de lettergrote aanpassen als je je profiel pimpt en dan alleen bij titel en tekst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goldmembers kunnen dat niet. Alleen degene van wie het profiel is, kan zijn/haar lettertype en grootte kiezen. Het kan wel zo zijn dat iemand het vetgedrukt of schuingedrukt heeft gemaakt. Dan zou het eventueel groter/kleiner kunnen lijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding