Hoe kan het dat ik plots mijn abonnees niet meer zie op mijn YouTube kanaal?

Ik heb niks gewijzigd en het aantal staat wel vermeld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.6K

Het beste antwoord

Inmiddels zijn je abonnees weer zichtbaar.
Nu kun je je abonnementen niet zien.
Soms kun je geen vrienden maken of je op een ander kanaal abonneren of een kanaalreaktie toevoegen.
Dit alles heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden.
Geen instellingen wijzigen; het komt vanzelf goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar je kanaal en klik dan ergens bovenaan op instellingen daar kun je abbonees aan/uitvinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is er per ongeluk toch iets aan de instellingen veranderd. Als het opnieuw wilt instellen, moet dat op twee plaatsen. Ten eerste onder Instellingen > Privacy > Instellingen voor profiel en activiteit. Daar kun je aangeven of Vrienden, Abonnementen en Favorieten voor anderen zichtbaar mogen zijn. Daarnaast vind je bij je Kanaal, onder het tabblad Modules, de meer specifieke instellingen zoals Abonnees, Abonnementen, Reacties en Vrienden. Als je wilt dat die zichtbaar zijn, zul je ze moeten aanvinken en dat dat bevestigen door te klikken op Wijzigingen opslaan.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermoedelijk ligt het aan YouTube zelf, zie antwoord hierboven. Toch bedankt voor info +1
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, dat kan heel goed, hoor. Ook het menuvenster onder je inlognaam is sinds een tijdje helemaal veranderd. Geen verbetering, vind ik. En volgens mij is het ook nieuw dat je het op 2 verschillende plaatsen moet instellen. Ook geen verbetering...