Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik plots mijn abonnees niet meer zie op mijn YouTube kanaal?

Ik heb niks gewijzigd en het aantal staat wel vermeld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inmiddels zijn je abonnees weer zichtbaar.
Nu kun je je abonnementen niet zien.
Soms kun je geen vrienden maken of je op een ander kanaal abonneren of een kanaalreaktie toevoegen.
Dit alles heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden.
Geen instellingen wijzigen; het komt vanzelf goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar je kanaal en klik dan ergens bovenaan op instellingen daar kun je abbonees aan/uitvinken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is er per ongeluk toch iets aan de instellingen veranderd. Als het opnieuw wilt instellen, moet dat op twee plaatsen. Ten eerste onder Instellingen > Privacy > Instellingen voor profiel en activiteit. Daar kun je aangeven of Vrienden, Abonnementen en Favorieten voor anderen zichtbaar mogen zijn. Daarnaast vind je bij je Kanaal, onder het tabblad Modules, de meer specifieke instellingen zoals Abonnees, Abonnementen, Reacties en Vrienden. Als je wilt dat die zichtbaar zijn, zul je ze moeten aanvinken en dat dat bevestigen door te klikken op Wijzigingen opslaan.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermoedelijk ligt het aan YouTube zelf, zie antwoord hierboven. Toch bedankt voor info +1
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, dat kan heel goed, hoor. Ook het menuvenster onder je inlognaam is sinds een tijdje helemaal veranderd. Geen verbetering, vind ik. En volgens mij is het ook nieuw dat je het op 2 verschillende plaatsen moet instellen. Ook geen verbetering...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding