Blijft je internetgeschiedenis altijd ergens onthouden?

Ook als je hem met bijv. CCleaner hebt verwijdert?
En waar dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (4)

nee als je het hebt verwijdert is het niet meer terug te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je CCleaner gebruikt om je Internet Geschiedenis te verwijderen, dan is het ook definitief weg.

Als je een bestand naar de prullenmand sleept en die dan leegt, blijft er wel iets van over. Dit kun je zien met Recuva
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met CCleaner verwijder je de geschiedenis van je eigen pc.
Je geschiedenis wordt ook bewaard op locaties van anderen.

Het is wettelijk verplicht voor je provider om een jaar lang je internetgeschiedenis op te slaan. (zie bron)

Verder is het voor je werkgever mogelijk om je internet geschiedeins op te slaan.
Bedrijven zoals Google slaan ook veel op van je geschiedenis. Denk daarbij aan je surfgeschiedenis in Google Chrome.
Maar ook aan de zoekwoorden die je in Google ingeeft. Veel webpaginas gebruiken Google Analytics, dus daar heeft Google ook een goed zicht op je surfgeschiedenis.
En Facebook. Elke externe pagina met een like-knop die je ziet wordt opgeslagen bij Facebook. Dus die kunnen ook een behoorlijk volledige surfgeschiedenis van je hebben verzameld.
Deze externe gegevens zijn allemaal niet te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de Google rookbare hebt geïnstalleerd, dan kan het zijn dat Google ook nog alles geeft bewaard in je account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rookbare = toolbar.