rechtsboven naar account --> accountinstellingen --> onderaan account deactiveren --> bevestigen.

Dan ben je helemaal niet meer terug te vinden op Facebook, maar je account blijft wel bewaard. Door gewoon opnieuw in te loggen activeer je je account opnieuw.

Wil je er helemaal vanaf? Ga naar http://suicidemachine.org/#
Denk wel dat ze recentelijk Facebook verwijderd hebben uit hun website, maar het zou er (volgens roddels) binnenkort weer op komen, daarom dat ik het er even bij zet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dat zelf ook niet al te lang geleden gedaan, is inderdaad moeilijk als je niet veel geduld hebt zoals ik dan.
Je kunt je gewoon afmelden op de site, MAAR: je moet in de weken erna niet op facebook kijken of je account al gewist is. Dat heb ik 2x gedaan, en snapte niet dat mijn account er nog was? Bleek dat ik berichten in mijn ongewenste mailbox had: "Wat leuk dat je weer bij facebook zit!". Had ik inderdaad op een mailtje van facebook geklikt zonder er bij na te denken. Ze rekenen er dus blijkbaar op dat je je nog wel bedenkt en wilt blijven (of inderdaad op de verkeerde links klikt). Je account wordt pas écht gewist als je na je uitschrijving na twee weken. In de tussentijd dus niet reageren op welke mail dan ook via facebook, anders kun je weer overnieuw beginnen met uitschrijven ;-)