Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik internet aansluiten?

Ik ben sinds kort bij iemand thuis ingeschreven en hij is voor een lange periode naar buitenland verhuist. Ik woon dus alleen in het huis en wil internet aansluiten.. Mag ik dat op mijn naam doen?? En kan ik ook televisie aansluiting op mijn naam doen want die was ook afgesloten...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
368

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja dat mag jij doen, is mijn ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als jij daar legaal verblijft, bij een huurhuis weet de verhuurder het en je staat bij de gemeente op dat adres ingeschreven, dan lijkt het mij inderdaad geen probleem, zeker omdat je televisie ook al op jouw naam hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt makkelijk een abonnement nemen en weer afsluiten als je weg gaat. Hier hoef je geen toestemming voor te vragen, want het staat op jouw naam en het gaat van jouw rekening.
Hebben jullie geen afspraken gemaakt voor ie vertrok? Anders (ik neem aan dat jij zijn nummer hebt) Kun je hem bellen of jij dat mag.. grote kans dat het wel mag! Wat is een mens tegenwoordig nog zonder tv en internet :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je staat er ingeschreven dus dan kan je dit inderdaad gewoon doen.
Als je later verhuist je aansluitingen netjes meeverhuizen en je hebt geen enkel probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding