Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb wifi op mn mobiel maar toch moet ik betalen voor mijn internet op mn mobiel hoe kan dat, wifi is toch gratis?

Ik heb wifi maar toch moet ik betalen voor de internet op mn mobiel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Misschien heb je je verbinding staan op de provider (Vodafone, Hi etc.) Als je deze uitzet, of verbinding met wifi kiest, dan moet het goed komen. Welk mobiel heb je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gebruik je geen wifi maar 3G, dat kost wel geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste mobieltjes schakelen vanzelf over op 3G op het moment dat je buiten het bereik van je eigen Wifi-netwerk komt. En 3G moet je betalen (afgezien van een bundel o.i.d.)
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Wat voor telefoon heb je? Ik heb dat namelijk ook gehad met mijn nokia c3, je moet eerst een standaard optie kiezen, waarschijnlijk gaat die van jou inderdaad over de 3g.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je het wifipunt wel hebt ingesteld en dat je verbinding hebt. Het kan dan nog zijn dat de verbinding met wifi zwak is (bv op een camping) en dan pakt de smartphone toch weer mobiel internet. Dat heb ik ook gehad in Spanje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding