SPOED. Hoe verwijder ik een krabbel bij Hyves zonder de persoon definitief te blokkeren?

Dochterlief van 9 heeft een jongen uit haar klas via hyves 'gevraasgd". Ze dacht dat alleen hij haar bericht zou zien, maar hij staat nu op zijn prikbord en bovendien hebben een paar vriendinnen dat gezien en die reageren nu, wat weer op haar prikbord te zien is. Om de schade te beperken willen we nu alle berichtjes verwijderen, maar zonder dat berichten van haar vriendinnen in de toekomst allemaal geblokkeerd worden (kruisje). Hoe doen we dit?

Toegevoegd na 17 minuten:
Bedankt voor de snelle reacties. het bericht op zijn prikbord is eraf. Die op haar prikbord al naar beneden door allerlei andere netwerkactiviteit. Vanavond in de gaten houden of er geen nieuwe reacties komen en een goed gesprek hebben...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien nog handig om te weten: Je kunt de krabbels van haar eigen account ook (tijdelijk) uitschakelen door bij 'Mijn menu' (rechts bovenin het scherm) op Privacy te klikken. Scroll daarna naar beneden, en selecteer dan bij 'Krabbels zichtbaar voor & gekrabbeld kunnen worden door:' Niemand, en klik dan op Opslaan. Dan kan er tijdelijk niemand een krabbel plaatsen, en krabbels lezen.

Het beste antwoord

Je kan de krabbel verwijderen op het profiel van de jongen en de krabbels van de vriendinnetjes naar je dochter toe kan je verwijderen op het profiel van je dochter. De berichten op het prikbord kan je niet verwijderen wat je wel kan doen is veel troep rondsturen met krabbels dat het berichtje naar onder schiet en niet meer gelezen word .
Ik hoop dat je hier aan heb en laat haar voortaan een privé bericht sturen als ze dat per se via Hyves wilt doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is gelukt

Andere antwoorden (3)

Naar de pagina van die jongen gaan en dan naast de krabbel(s) op het prullenbakje klikken, dan verwijder je alleen de krabbel en blokkeer je helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vervelend voor je dochtertje!

Je kunt krabbels op hyves verwijderen door naar dat berichtje te gaan, en dan met je muis rechts boven in dat berichtje, dan verschijnt er een prullenbakje en daar op klikken, dan wordt het berichtje verwijderd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een krabbel kun je gewoon verwijderen, door op het prullebakje achter de krabbel te klikken. (hij heeft dan nog wel de mail gekregen)
Bij de andere berichten die je plaats staat ook vaak zo'n prullebakje, als je daar op klikt dan is het bericht weg.
Je kunt nog even op home klikken daar zie je alle geplaatste berichtjes staan en dan kun je daar ook nog wissen door op het prullebakje te klikken.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry de pc was sloom , waardoor nu het antwoord al is gegeven........