Wanneer wordt mobiel internet duurder?

Als ik nu een abonnement afsluit bij T-mobile en de prijzen gaan omhoog, blijf ik dan op het afgesproken bedrag en onbeperkt internet zoals de voorwaarden nu zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
KPN is de 1e die de tarieven omhoog gooit.
Resultaat: circa 80% van de klanten wil overstappen naar een goedkopere provider.

Het beste antwoord

In principe is een contract een contract, maar let wel op de kleine lettertjes!! Er staat altijd een verwijzing in naar algemene voorwaarden en dergelijke. Lees deze ook voordat je een contract aangaat. Hierin kan zomaar staan dat ze op bepaalde momenten bedragen aan mogen passen. Als dit zo is, mag je vaak zonder extra kosten je abonnement opzeggen, maar al met al weer een hoop administratief gedoe.

En ik las van de week in de krant dat de nieuwe/duurdere tarieven ingaan vanaf 1 september.

Succes met uitzoeken!

Toegevoegd na 1 minuut:
Er stond in de krant:
100 MB per maand voor €30
1000 MB voor €50

Lang leve de computer met internet ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, voor dat bedrag sluit je een contract af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is het idee van een contract, dat de voorwaarden ongewijzigd blijven zolang het contract duurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ligt aan het contract natuurlijk, telefooncontracten zijn met vaste prijzen, energie leveranciers hebben ook vast contracten gedaan, toen ze wisten dat de prijzen gingen dalen.
Ja, als je nu een contract afsluit met T-mobile, dan behoudt je voor de duur van je contract dezelfde prijzen.

KPN heeft als eerste haar nieuwe tarieven bekend gemaakt, andere grote aanbieders als T-Mobile en Vodafone hebben daar nog niet op gereageerd. het is dus nog niet bekend wat voor abonnementsvormen T-Mobile gaat invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grote kans dat in augustus de nieuwe bedragen bekend worden gemaakt van internet op mobiel, als ik een nieuw abonnement mocht afsluiten met internet zou ik dit doen voor augustus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb heb je een jaar geleden je contact afgesloten kan dit niet. In de huidige contracten staat geloof ik een truc om je te belasten met data en in de toekomstige abonnement belasten ze je met data, beperken ze de snelheid en maken ze het allemaal nog eens een stuk duurder. Ook uploaden van een foto naar facebook etc. gaat niet meer door de gigantisch trage verbinding. Volgens de huidige contacten mogen ze dat ook bij de huidige abonnementen aanpassen. Volgens de contacten van een jaar geleden niet... Dus heb je dit jaar een contract afgesloten ben je de pineut en ook als je een nieuw contract afsluit ben je de pineut. En als je contract van een jaar/twee jaar terug afloopt ben je de pineut. De enige oplossing om voor een normaal bedrag je telefoon te gebruiken is pré-paid, maar als we dit massaal gaan doen zal KPN (en dus uiteindelijk ook de meelopers Vodafone en T-mobile) hier een stokje voor steken.

Als je nog een jaar wacht is het misschien zelfs goedkoper om in het buitenland een abonnement af te sluiten en 'm hier te gebruiken.