Hoe kan ik bij gmail al mijn berichten doorsturen naar een andere email adres?

Ik wil de berichten doorsturen naar een andere email (kan hotmail of gmail zijn) en daarna de berichten op het oude gmail account wissen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (3)

Je bedoelt de berichten die je al hebt ?

Instellingen
Doorsturen en POP/IMAP

POP inschakelen voor ALLE berichten

Je e-mailclient configureren.

Gebruiksaanwijzing staat in Gmail zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar instellingen gaan en dan naar doorsturen/forwarden en de optie aanzetten om alles door te sturen. Daar vul je het e-mailadres in waar alles heen moet. Daarna kan je kiezen of je ze in Gmail wilt behouden of niet. (zie afbeelding)

Even naar beneden scrollen en op opslaan/save klikken en klaar ben je.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wil je berichten doorsturen die al in je inbox staan dan ga je naar instellingen en dan forwarding (dus hetzelfde als bij de andere) en dan klik je op 'pop for all mail' of je zet Imap aan.

Pop3 zorgt ervoor dat je e-mail doorgestuurd wordt en laat niets achter op de server (over het algemeen) en IMAP zorgt ervoor dat je berichten kan ophalen via telefoon, laptop, pc en op je werk zonder dat de berichten verdwijnen van de server. Hierdoor heb je altijd en overal alle e-mail.

Onderaan in Gmail staat een link om verschillende e-mailprogramma's in te stellen voor Imap en pop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
RTFM

(Read The Fucking Manual)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan kan je alle vragen op goeievraag.nl zo beoordelen, dan kan je ook zeggen van "je kan da allemaal op google vinden", dus waarom het bestaan van goeievraag.nl? heb toch eens een beetje respect voor de vraagsteller, bonodebeer en JJ1.