Hoe verwijder ik op Facebook een tweede e-mail adres van een account?

Mijn vrouw heeft ooit een facebook account aangemaakt met mijn e-mail adres. Ondertussen heeft ze haar eigen e-mail adres al toegevoegd en die als 'primary' adres aangemerkt. Nu wil ik (eindelijk...) ook een facebook account aanmaken, op mijn eigen e-mail adres. Daarvoor moet ik eerst dat adres verwijderen van de account van mijn vrouw. De 'remove' knop waarmee dit zou moeten kunnen lijkt echter niet te werken!?!? Iemand hier ervaring mee en liever nog een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Profiel bewerken; contactgegevens; email bewerken of verwijderen; primair email adres kiezen; verwijderen.
Als het goed is moet je nu een e-mail adres hebben verwijderd. (dit is ook ongedaan te maken) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Deborah/Lars,
dat is precies wat ik al probeerde. Bij primair email adres kiezen staan twee mailadressen vermeld. Mijn vrouws emailadres staat 'aangevinkt' als primair. Daaronder staat mijn email adres. Erachter staat het woord 'verwijderen'. Als ik dat aanklik krijg ik echter geen enkele reactie en ik kan ook geen wijziging opslaan. Ik kan wel mijn eigen adres als primaire adres aanvinken, maar het verwijderen gaat niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan weet ik het ook niet. Zo is het mij nl al gelukt om meerdere e-mailadressen te verwijderen.
Je kan proberen om er nog een e-mailadres (gratis via hotmail.com) aan te koppelen en dan weer proberen te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe had dit inderdaad de manier moeten zijn, maar helaas. Het enige en dus beste antwoord...en in ieder geval bedankt voor de moeite!