hoe koppel je e-mail adressen aan elkaar?

Ik heb twee e-mail adressen, maar ik wil het zo dat ik inlog op één, en meteen alle e-mails van beide in dat postvak krijg. Ik wist eerst hoe het moest, maar ik ben het vergeten.. Kan iemand het mij stap voor stap uitleggen?

Toegevoegd na 15 minuten:
Edit: Via Hotmail. Dus dat ik het via hotmail.com kan openen met mijn hotmail mail account.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met welk programma, of via webmail?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad handig als je vertelt welk programma je gebruikt (outlook, gmail enz.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via Hotmail

Antwoorden (1)

Het enige wat ik kan bedenken is dat je alle e-mails van het ene adres automatisch door laat sturen naar je andere adres. Dan zijn je adressen niet gekoppeld, maar komt wél alles in 1 inbox binnen.