Hoe laat je je computer zichzelf filmen?

Ik wil graag een filmpje op youtube zetten. Het onderwerp doet er niet toe. Maar ten eerste ik wil mijn computer niet filmen met een camera dat is te onhandig. Maar hoe kun je je computer zichzelf laten filmen. Hoe bewerk je gemakkelijk de lengte van filmpjes. En kost het geld om het op youtube te zetten. Zoja google videos? Of iets anders. Alvastbedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt je computer opnemen met Hypercam2. Met dit programma kun je precies instellen welk deel van je beeld moet worden opgenomen. Het nadeel is dat dit programma niet goed werkt met games.

Om het opgenomen filmpje te bewerken zou je windows movie maker kunnen proberen, en dat is waarschijnlijk wel op elke windows computer standaard geinstalleerd. Je zou op internet kunnen kijken voor verdere hulp met dit programma.

Filmpjes op YouTube zetten kost geen geld, en googlevideo ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In cyberlink youcam zit deze functie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via een hypercam http://hypercam.nl.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd Camstudio, een progammatje dat maar weinig geheugen in gebruik neemt en precies doet wat hij moet doen (bij mij in iedergeval).
(Gratis) te downloaden op:
http://camstudio.org/

Veel succes! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,

je kunt óók BB Flash Back Recorder gebruiken,hoor.

Het progje is gratis te downloaden.

Hier ff de link:

(het is een héél handig progje en erg eenvoudig: je kunt óók je regio (= gebiedje) bepalen,wat je wilt filmen dus...)

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor games kun je ook Fraps gebruiken!;)