Als je iemand verwijderd en/of geblokkeerd hebt op MSN en je heft dat later weer op, krijgt diegene daarvan dan ook weer bericht?

Wanneer je hem dus weer terug zet in je contactpersonenlijst.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Wat ziet een persoon als/nadat zij geblokkeerd en verwijderd wordt/is door mij?

- Als je iemand verwijderd maar niet blokkeerd dan merkt diegene niets. Hij/zij krijgt geen melding en ziet jou nog steeds gewoon online en kan nog steeds met je praten en dergelijke. Alleen jij zelf ziet die gene niet meer op jouw lijst, maar je ontvangt wel gewoon de berichten van hem/haar.
- Als je iemand blokkeerd dan ziet die gene jou constant als offline staan, maar verder ziet diegene geen melding daarvan.

- Wat ziet ze als ik haar daarna weer aan zou melden als nieuw contactpersoon?

Zolang zij jou nog niet heeft verwijderd van haar lijst, dan ziet zij helemaal niet daarvan. Behalve dat je eindelijk weer eens online bent

Bron: http://www.msgforum.nl/p-herstel-geblokkeerde-en-verwijderde-personen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, hij ziet alleen dat je na lange tijd weer online komt, wanneer je online komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een contactpersoon blokkeert, merkt 'ie daar niks van. Je kunt het ook weer opheffen en ook dan merkt 'ie daar niks van.
Als je een persoon hebt verwijderd en je wilt die later weer toevoegen, kun je ervoor kiezen of deze persoon daar al dan niet een melding van krijgt.
Je kunt dit gewoon uitproberen door iemand te verwijderen en weer terug te zetten.