Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Studentenmail koppelen aan hotmail?

Hey ik vroeg me af of je een studenten email adres kan koppelen aan je hotmail. Dus al je email die je op je studenten mail krijgt ook op je hotmail krijgt. Kan dat? En zo ja.. Kan iemand mij ook uitleggen hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
12.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan welke mail je hogeschool/uni gebruikt. Op Windesheim kon het in elk geval wel, hoe, dat kunnen ze je het beste uitleggen op de school zelf. Ze hebben altijd wel een servicedesk. Bij ons eentje speciaal voor studenten met ICT vragen, maar dat zal wel weer per hogeschool/uni verschillen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de Studentmail van de RUG kan het ook. Het is echter verschillend per mailcliënt, dus als ik dat uitleg heeft het niet veel zin. Vraag het eens aan een medestudent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar studeer je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hogeschool van utrecht

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb even gekeken maar bij mijn studentenmail (van de UU) staat rechts boven mijn emailadres. Als ik daar op klik staat er o.a. Accountinstellingen.
Daarbij staan je verbonden accounts en kan je dus je studentenmail aan je hotmail koppelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is het vast wel mogelijk om je studentenmail automatisch door te laten sturen naar een ander e-mailadres. Hiervoor zul je even moeten kijken bij de instellingen van je studentenmail. Als je student bent bij de RuG, kan ik je wel helpen. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding