Vanaf welke leeftijd mag je, zonder toestemming van ouders, een facebook account aanmaken?

Tegenwoordig heb je het voor veel dingen nodig, en het is handig om bijv. met je vrienden af te spreken. Mijn vader doet er niet moeilijk over, maar mijn moeder vindt het maar niks, en vindt het ook niet leuk, omdat ze bang is dat er allemaal informatie op het internet komt.

Toegevoegd na 41 minuten:
ik bedoel dat je geen toestemming van je ouders nodig hebt, en niet vanaf wanneer je het mag hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4K
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk dat je moeder gedwongen op cursus moet ;)

Antwoorden (8)

14 jaar volgens mij, moet je kijken bij de voorwaarden op Facebook zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar precies? want ik kan het niet vinden..
13 jaar, je kunt ook je geboortejaar faken... Xp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot je 18 de zal je afhankelijk zijn van de toestemming van je ouders. Dit heeft niets met face book te maken, maar met het feit dat je ouders beslissingen nemen voor jou.
Je zal tot die tijd naar je ouders moeten luisteren.
Praat eens met je moeder, laat zien wat je kan met face book, maak afspraken en laat je moeder mee kijken, op die manier kan je haar misschien overtuigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is dit vanaf 13/14 jaar wat hierboven al word aangegeven, dit is bij de meeste sites zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet geen toestemming vragen gwn aanmaken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij oppast met wat je erop zet, kan men niks tegen je gebruiken. En kun jij je moeder gerust stellen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanaf 13 jaar mag je zonder toestemming een facebook aanmaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals op de site staat vermeld moet je 13 jaar of ouder zijn.

Toegevoegd na 37 seconden:
What is the minimum age required to sign up for Facebook?

In order to be eligible to sign up for Facebook, people must be thirteen (13) years of age or older.