is de spotnet downloadlimiet van Ziggo ergens zichtbaar?

is er een manier om erachter te komen bij ziggo hoeveel je al verbruikt hebt met het downloaden via nieuwsgroepen bij gebruik van spotnet? bij mij is dat 50 gb per maand, maar zou graag gaandeweg de maand ergens kunnen checken hoeveel van die limiet al is verbruikt.

via bericht hier op GV

http://www.goeievraag.nl/vraag/bestaat-programma-downloadlimiet.119279

is al zichtbaar hoe dat bij telenet werkt, maar van ziggo kan ik nergens wat vinden.

iemand tips of ideeën hierover

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Via de site van Ziggo kun je inloggen op MijnZiggo. Als je dan naar Mijn Producten (zie bron) gaat, zie je jou producten en pakketen. Daar staat ook een balkje met internet, daar onderaan staat Nieuwsgroepen. Als je daar op klikt klapt er een balkje open dat aangeeft hoeveel dataverkeer je via nieuwsgroepen verbruikt hebt en hoeveel je nog over hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje, dit is waar ik naar op zoek ben.... + en beste antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor dit duidelijke antwoord

Andere antwoorden (1)

Gewoon met sabnzb+ downloaden
Deze download niet meer dan nodig is en geeft perfect aan aan wat er is gedownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor je antwoord, maar dit was mijn vraag niet....