Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is 200 MB per maand voor een BB genoeg als je wilt pingen, en op social media wilt gaan?

Ik wil een bb maar ik weet niet of 200mb per maand genoeg is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
490

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je thuis wifi hebt dan is het genoeg, ik raad je aan om eens op deze sites te kijken (zie bron) Als je namelijk de telefoon los koopt en een abonnement los dan bespaart dat +- 100 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De telefoon zal in zijn geval gratis zijn bij het abonnement en Simyo ondersteunt geen Blackberry internet.
Nee als je veel pingt en elke dag wel een uurtje op de social media bezig bent, ga je er door de maand heen wel overheen (over 200). Ik raad minstens zeker aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Berichten gebruiken gemiddeld 5 kb per bericht, zowel op ping als social media. Als je 200 berichten per dag zou plaatsen zou dat betekenen dat je 30 MB per maand gebruikt. Dus bij 400 berichten per dag verbruik je 60MB per maand. Dit is meer dan genoeg. Het enige waar je op moet letten is foto's up of downloaden, die zitten vaak tussen de 100 kb en 1 mb per stuk. Ook youtube moet je dan zeker niet gaan bekijken, dat kun je dan beter doen als je thuis via de wifi zit.
Ik heb zelf ook een BB en verstuur en ontvang heel veel berichten iedere dag via BBM, Whatsapp en msn. Daarnaast surf ik regelmatig op internet, beantwoord ik vragen op goeievraag en heb nog geen maand meer dan 100 MB verbruikt.
Dus je redt het op deze manier makkelijk met 200MB
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je op een andere manier dan berichten en mailverkeer gebruik maakt van internet zoals films kijken heb je zeker meer dan 200 MB per maand nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding