Hoe kun je van Picasa foto's in een keer opslaan op je computer?

Ik heb foto's op picasa gezet en ze daarna verwijderd. Nu wil ik via internet een fotoboek maken met deze foto's en nu wil ik ze graag alle 764 in een keer opslaan. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (2)

Ik begrijp dat je ze op de website van Picasa hebt gezet? En ze nu weer terug wilt zetten op je pc?

Dat kan alleen per album. Zodra je een album hebt geopend, klik je op Acties > Downloaden naar Picasa (zie afbeelding). Dan krijg je de vraag of je de foto's op je pc wilt zetten.

Overigens moet je wel even goed kijken in welke resolutie je de beelden ooit op Picasa hebt gezet. Als je toen niet hebt aangevinkt dat je het originele formaat wilde behouden, dan zijn ze automatisch verkleind en dus niet meer geschikt om er afdrukken van te laten maken.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
U kunt gebruik maken van Picasa (en Flickr, Locr etc) foto in FotoInsight Designer.