Op welke video-downloader kan ik youtube video's downloaden

Ik wil een video downloaden van youtube, eerst probeerde ik altijd Zamzar maar hij werkt nu niet meer bij mij, nu is mij vraag: wie weet nog een website waar je video's kan downloaden?

Toegevoegd na 6 minuten:
Gratis graag!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb net even zamzar geprobeerd, en die werkt gewoon. Misschien dat het de grootte van het filmpje is; youtube heeft een max van 1 GB, terwijl zamzar een max heeft van 100 MB.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik download maar video's van rond te 10 mb maar ik krijg nooit die email's

Het beste antwoord

Met Realplayer lukt het goed om van youtube te pakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je het simpel wil houden, kun je hiervoor Savetube gebruiken, zie de bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met vixy.net kun je video's van youtube converteren en downloaden. Werkt erg goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op www.keepvid.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de free-youtube-to-mp3-converter werkt goed vindt ik, maar als je er ook nog beeld bij wil download dan save2pc light. download link free-youtube-to-mp3-converter: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm download link naar save2pc light: http://save2pc.nl.malavida.com/d2315-gratis-downloaden-windows
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan www.vixy.net gebruiken