Hoe kan ik Microsoft Outlook gegevens overzetten naar Windows Mail?

Mijn ouders hebben nog windows XP en dat wil ik gaan veranderen in Windows 7. Ze willen echter nog wel al hun mail en emailadressen bewaren. In windows 7 hebben ze geen Outlook maar maar Windows Mail. Hoe kan ik de gegevens overzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Online gevonden voor je:

"Het overzetten van e-mailberichten van MS Outlook (MSO) naar Windows Live Mail (WLM) gaat niet vanzelf omdat er in WLM geen importfunctie zit voor MSO.
Wel is het mogelijk om dit te doen via allerlei tussenstappen (Windows Mail van Vista of Outlook Express van XP) maar dat vergt nogal wat kennis en tijd en een extra computer met Vista of XP.
Simpeler gaat het met het programma Mailstore Home Free. "

Zowel de tussenstappen om het voor elkaar te krijgen, als het aanbevolen programma zijn te vinden op onderstaande link.

http://www.seniorweb.nl/pchulp/VA_popup.aspx?id=39898

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh sorry, ik lees weer niet goed, je wilt de contactpersonen overzetten, dat kan ook makkelijk, hieronder een link naar een site die dat stap voor stap uitlegt:

http://office.microsoft.com/nl-be/outlook-help/contactpersonen-exporteren-van-outlook-naar-windows-live-mail-HA010173395.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maak voor de zekerheid een back-up van de adresgegevens en volg dan dit:

http://www.pepermunt.net/e-mail/e-mail-overzetten-van-outlook-naar-windows-mail.html