hoe krijg ik wi-fi op mijn blackberry? zie extra uitleg .

hallo, ik heb een blackberry curve 8530 , ik zou graag thuis wi-fi willen, maar als ik bij verbindingen beheren , netwerk zoek vind ik mijn netwerk van huis, ik klik hem aan dan staat er : vooraf gedeelde sleutel , ik vul ons wi-fi wachtwoord in , dan klik ik op : verbinding maken , maar dan zegt ie : verificatie bij netwerk mislukt , kan iemand mij helpen ? alvast bedankt .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je moet ook op de computer het installeren, heb je een site van home network en daar moet je het ook installeren dan lukt het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook een BlackBerry, en verbinden met een netwerk lukt mij op geen een verbinding behalve thuis, dat is wifi en heb ik de sleutel, daar lukt het, bij alle anderen (ook wifi sleutel) lukt het gewoon niet, ligt aan BlackBerry.