Hoe kan ik mijn facebook en twitter aan elkaar koppelen?

Ik heb het nu zo ingesteld dat als ik wat op twitter zet dat het ook op mijn hyves komt, maar ik wil graag dat wat ik op twitter zet dat dat óók op mijn facebook komt. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Installeer tweetdeck op je pc
http://www.tweetdeck.com/desktop/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zodra je het geinstalleerd hebt wijst het zich vanzelf. je krijgt een scherm waar je een statusupdate kunt typen en dan kun je dan aanklikken volgens mij waar het moet komen je moet wel eerst je accounts koppelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, aan dit antwoord heb ik niets.. Ik snap die hele tweetcaster niet..